Communication with business impact

Marianne Saman
Marianne Saman
Market Engagement Manager, Wolters Kluwer

Hoe vang ik als digital marketeer nog de aandacht van mijn publiek? Bazooka e-mailing wordt niet echt geapprecieerd door de ontvangers en het aantal GDPR compliant contactmomenten is zeer beperkt sinds mei dit jaar. Klassieke marketingactiviteiten waarbij productgerelateerde boodschappen in de markt worden geduwd, ruimen nu plaats voor interessante informatie die de aandacht van het doelpubliek trekken.

Bij Wolters Kluwer focussen we op de interesses en noden van de klant. We houden de vinger aan de pols bij actuele onderwerpen die hen kunnen boeien en houden trends die een impact kunnen hebben op hun professionele uitdagingen in de gaten. Zo kunnen we relevante content bieden op het juiste moment, in het juiste formaat via het juiste kanaal. Daar draait het om bij content marketing.

Waar komt die content vandaan? Van u, van de experts met autoriteit in hun domein. Dit is geen verhaal van marketing alleen. Marketeers zorgen voor het formaat en het kanaal. Samen zorgen wij voor optimale verspreiding. Zo begeleiden we de conversie van interesse, over vertrouwen in onze expertise, naar aankoop van onze producten.

 

 

We need you!

Register for one or more of our innovation tracks.

Uw inschrijving is vrij van engagement. We contacteren u indien u in aanmerking komt voor een bepaald cocreatieproject, maar het staat u uiteraard vrij om hier niet op in te gaan.

U kan Wolters Kluwer steeds bereiken op 015 78 76 00 of klant.BE@wolterskluwer.com om uw toestemming in te trekken, uw persoonsgegevens in te kijken, te verbeteren, te laten wissen, beperkt te laten verwerken of over te dragen. Voor meer informatie kan u onze Privacy Policy nalezen.